Szkoła

Osiągnięcia w Konkursach Matematycznych i Matematyczno-Logiczny Kalendarz Adwentowy

Osiągnięcia w Konkursach Matematycznych

Z radością przekazujemy informację, że uczeń z klasy 7b – Wojciech Janas zakwalifikował się do zawodów trzeciego stopnia Wojewódzkiego Konkursu Przedmiotowego z Matematyki, który odbędzie się 20 lutego 2024 roku. Wojciech, również jako jedyny z naszej gminy i jeden z pięciu z powiatu żywieckiego, 13 stycznia 2024 roku wziął udział w zawodach drugiego stopnia XIX Olimpiady Matematycznej Juniorów. Gratulujemy i z niecierpliwością czekamy na wyniki.

Aleksandra Filuś-Mąsior


Matematyczno-Logiczny Kalendarz Adwentowy

Z radością podsumowujemy Kalendarz Adwentowy, w którym mieliście do rozwiązania 15 zadań matematyczno-logicznych

Zadania, które przygotowaliśmy, miały na celu rozwijanie Waszego myślenia analitycznego, krytycznego i twórczego. Niektóre z nich były łatwe, a niektóre trudne, ale wszystkie wymagały uważności, skupienia i logicznego rozumowania. Mamy nadzieję, że Kalendarz Adwentowy pomógł Wam w rozwijaniu umiejętności matematycznych i logicznych.

Uczniowie, którzy uzyskali 15 punktów, czyli rozwiązali bezbłędnie wszystkie zadania, to:

  • klasy 1.

Xavier Duraj, Tytus Drobisz, Mikołaj Loranc, Amelia Mrowiec, Maria Namysłowska, Julia Stana, Jagoda Szakowska;

  • klasy 2.

Julia Gibas, Sebastian Jakubiec, Dawid Janota, Wojciech Kubica, Emilia Maciejny, Oliwier Mikołajek, Joanna Pietraszko, Maria Rapacz Nadia Sonntag, Julia Szuberla, Wojciech Tomasik, Dominik Więzik;

  • klasy 3.

Julia Błach, Wiktor Duraj, Aniela Kania, Michał Mrowiec, Mikołaj Pryszcz, Adam Reszka, Nina Rodak, Wojciech Skwierczyński, Justyna Stana, Jakub Strzałka, Julia Tomala, Miłosz Wajda, Alicja Wandzel;

  • klasy 4.

Aleksandra Górska, Oskar Mikołajek, Aleksander Okalski;

  • klasy 5.

Tan Phat Le;

  • klasy 6.

Julita Loranc.

Gratulujemy! Dziękujemy za udział i zaangażowanie w rozwiązywanie zadań Kalendarza Adwentowego. Już dzisiaj zapraszamy do kolejnej edycji!

Nauczyciele edukacji wczesnoszkolnej i matematyki